Mijn eerste reis - Reisverslagen van Melanie Luinge - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Melanie Luinge - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Voor mijn studie ga ik een paar maanden naar Suriname. Hier ga ik stage lopen en een onderzoek doen. Ik ga samen met 3 andere studenten, twee meiden van wiskunde en een jongen van aardrijkskunde. Zoals bij jullie allen bekend (mag ik hopen) doe ik zelf dus geschiedenis.
In deze blog zal ik jullie af en toe op de hoogte houden van de dingen die ik in Suriname ga doen.

Recente Reisverslagen:

07 Juni 2016

De laatste week is aangebroken..

18 Mei 2016

De laatste weken

04 Mei 2016

Cultuur van Suriname

11 April 2016

De paasvakantie in Suriname

21 Maart 2016

De uitstapjes tot nu toe
Melanie

Dag allemaal, Ik schrijf deze blog, omdat ik voor mijn studie een tijdje naar het buitenland ga. Voor mijn studie ga ik van februari tm juni naar Suriname toe. Hier ga ik stage lopen op een school en onderzoek doen aan de universiteit van Paramaribo. Zo af en toe zien jullie dus een update van mijn reis verschijnen.

Actief sinds 12 Jan. 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4224

Voorgaande reizen:

13 Februari 2016 - 14 Juni 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: